Lipiec 01 2025 21:41:54
Strona główna Artykuły
 
Nawigacja
Strona główna
Artykuły
Kontakt
Galeria zdjęć
Szukaj
TWB Shopping Cart

Losowa Fotka

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z Kama Starachowice musisz się zarejestrować.

Ostatnie artykuły
Papierowa armata
Z dziejów rodzimej w...
Automat śpiewający
Nowy sposób fabrykac...
Mosty wiszące na łań...

Aktualnie online
Gości online: 26

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 3
Najnowszy użytkownik: marko1321

Kalendarz
Ni Po Wt śr Cz Pi So
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Nawigacja
Artykuły » Ciekawostki now » EU07
EU07
articles: eu07-535a.jpegEU07 posiada kabiny na obu czołach lokomotywy oraz gniazda sterowania ukrotnionego, dzięki czemu możliwe jest prowadzenie dwóch sprzęgniętych lokomotyw tego samego typu sterując obiema lokomotywami z pierwszej kabiny. Jednak lokomotywy serii 303E mogą być łączone tylko z innymi maszynami serii 303E w wyniku pewnych zmian, natomiast 4E można łączyć tylko z elektrowozami serii 4E. Wyjątkiem są EU07 od numeru 241 do 244 które można łączyć tylko z EP08[potrzebne źródło]. EU07 mają rozruch oporowy r11; regulacja napięcia na wirnikach silników następuje przez szeregowe articles: eu07-535.jpgwłączanie lub wyłączanie rezystorów z obwodu oraz szeregowe lub równoległe łączenie grup silników trakcyjnych (po 2 silniki połączone szeregowo w grupie). Równolegle do części oporów rozruchowych włączane są silniki wentylatorów chłodzących zespół rezystorów, co zapewnia uzależnienie ich obrotów od prądu rozruchu i daje charakterystyczny dla tej serii hałas przy ruszaniu. Ze względu na straty energii oraz możliwość termicznego uszkodzenia zespołów rezystorów trwałymi pozycjami do jazdy są pozycje bezoporowe r11; najpierw szeregowa, następnie równoległa, z możliwością bocznikowania uzwojeń stojana (rozkład prądów za pomocą oporników i bocznika indukcyjnego włączanych w obwód stojana i co za tym idzie osłabienie pola wzbudzania stojana) w celu zwiększenia prędkości obrotowej silników trakcyjnych kosztem momentu obrotowego.
Komentarze
#211 | xcvxc dnia wrzesień 19 2023 11:13:35
Awesome article, it was excquaintains many useful information for me.
seo service london
#212 | dasd dnia wrzesień 21 2023 10:42:26
I am happy to find this post very useful for me, as it contains lot of information. I always prefer to read the quality content and this thing I found in you post. Thanks for sharing
epl 실시간 무료
#213 | asd dnia październik 02 2023 09:48:36
#214 | ssdd dnia październik 02 2023 12:59:23
I have bookmarked it and I am anti****ting perusing new articles. Keep doing awesome
라이브티비
#215 | dfsdfff dnia październik 07 2023 09:07:21
Thanks for the post. I will definitely return.
머니맨
#216 | dfsfsdff dnia październik 07 2023 11:55:39
It’s actually a nice and useful piece of info. I am glad that you shared this helpful information with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.
해외축구중계
#217 | sfsddsf dnia październik 08 2023 06:38:46
"Thank you for sharing your info. I really appreciate
your efforts and I will be waiting for your further
post thanks once again."
검증사이트
#218 | fsdfdsfd dnia październik 08 2023 08:41:29
For many people this is important, so check out my profile:
토토검증
#219 | sfsdfdsf dnia październik 08 2023 11:50:40
I consider something genuinely interesting about your web blog so I saved to bookmarks .
카지노사이트
#220 | sfsdfdsff dnia październik 09 2023 07:26:04
hi!! Extremely intriguing exchange happy that I ran over such useful post. Keep doing awesome. Happy to be a piece of your net group
스포츠중계
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający


Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [0 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Przetłumacz stronę


44,182,517 unikalne wizyty
Electro-Info Niebieska
E-I Electro-Info
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2025 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.