Lipiec 02 2025 00:14:27
Strona główna Artykuły
 
Nawigacja
Strona główna
Artykuły
Kontakt
Galeria zdjęć
Szukaj
TWB Shopping Cart

Losowa Fotka

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z Kama Starachowice musisz się zarejestrować.

Ostatnie artykuły
Papierowa armata
Z dziejów rodzimej w...
Automat śpiewający
Nowy sposób fabrykac...
Mosty wiszące na łań...

Aktualnie online
Gości online: 11

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 3
Najnowszy użytkownik: marko1321

Kalendarz
Ni Po Wt śr Cz Pi So
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Nawigacja
Artykuły » Ciekawostki now » EU07
EU07
articles: eu07-535a.jpegEU07 posiada kabiny na obu czołach lokomotywy oraz gniazda sterowania ukrotnionego, dzięki czemu możliwe jest prowadzenie dwóch sprzęgniętych lokomotyw tego samego typu sterując obiema lokomotywami z pierwszej kabiny. Jednak lokomotywy serii 303E mogą być łączone tylko z innymi maszynami serii 303E w wyniku pewnych zmian, natomiast 4E można łączyć tylko z elektrowozami serii 4E. Wyjątkiem są EU07 od numeru 241 do 244 które można łączyć tylko z EP08[potrzebne źródło]. EU07 mają rozruch oporowy r11; regulacja napięcia na wirnikach silników następuje przez szeregowe articles: eu07-535.jpgwłączanie lub wyłączanie rezystorów z obwodu oraz szeregowe lub równoległe łączenie grup silników trakcyjnych (po 2 silniki połączone szeregowo w grupie). Równolegle do części oporów rozruchowych włączane są silniki wentylatorów chłodzących zespół rezystorów, co zapewnia uzależnienie ich obrotów od prądu rozruchu i daje charakterystyczny dla tej serii hałas przy ruszaniu. Ze względu na straty energii oraz możliwość termicznego uszkodzenia zespołów rezystorów trwałymi pozycjami do jazdy są pozycje bezoporowe r11; najpierw szeregowa, następnie równoległa, z możliwością bocznikowania uzwojeń stojana (rozkład prądów za pomocą oporników i bocznika indukcyjnego włączanych w obwód stojana i co za tym idzie osłabienie pola wzbudzania stojana) w celu zwiększenia prędkości obrotowej silników trakcyjnych kosztem momentu obrotowego.
Komentarze
#201 | fgdfhcgh dnia wrzesień 10 2023 08:07:00
Hey, this day is too much good for me, since this time I am reading this enormous informative article here at my home. Thanks a lot for massive hard work
메이저사이트
#202 | dfghch dnia wrzesień 10 2023 09:49:59
Wonderful illustrated information. I thank you about that.
해외축구중계
#203 | dsfsfsf dnia wrzesień 11 2023 07:03:52
I should assert barely that its astounding! The blog is informational also always fabricate amazing entitys.
메이저놀이터
#204 | sfsdf dnia wrzesień 11 2023 07:59:23
Surprising article. Hypnotizing to analyze. I genuinely love to analyze such a good article. Much regarded! keep shaking. 
해외축구중계
#205 | dfgdg dnia wrzesień 11 2023 08:55:39
Thanks for a wonderful share. Your article has proved your hard work and experience you have got in this field. Brilliant .i love it reading
먹튀
#206 | dfdsf dnia wrzesień 11 2023 10:09:31
This is a fantastic website, thanks for sharing. There's no doubt i would fully rate it after i read what the idea about this article is. You did a nice job
nba중계
#207 | sdfsdf dnia wrzesień 11 2023 11:03:01
I really thank you forat article. Good luck to the author! All the best!
토토사이트
#208 | hgfhf dnia wrzesień 12 2023 06:33:32
"Appreciation to my father who shared with me concerning this web site, this weblog is genuinely remarkable.

"
광주스웨디시
#209 | xczc dnia wrzesień 12 2023 09:57:16
Thank you very much for this great post
티비몬
#210 | kakade dnia wrzesień 13 2023 05:16:57
When you see my comment, please tell me why you can write so well. You solved my confusion and let me open it. You are really good, I like your post. If you see the comment, I hope your reply will be very happy for mehttps://www.totochips.com
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający


Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [0 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Przetłumacz stronę


44,185,520 unikalne wizyty
Electro-Info Niebieska
E-I Electro-Info
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2025 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.