Lipiec 02 2025 01:31:42
Strona główna Artykuły
 
Nawigacja
Strona główna
Artykuły
Kontakt
Galeria zdjęć
Szukaj
TWB Shopping Cart

Losowa Fotka

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z Kama Starachowice musisz się zarejestrować.

Ostatnie artykuły
Papierowa armata
Z dziejów rodzimej w...
Automat śpiewający
Nowy sposób fabrykac...
Mosty wiszące na łań...

Aktualnie online
Gości online: 11

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 3
Najnowszy użytkownik: marko1321

Kalendarz
Ni Po Wt śr Cz Pi So
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Nawigacja
Artykuły » Ciekawostki now » EU07
EU07
articles: eu07-535a.jpegEU07 posiada kabiny na obu czołach lokomotywy oraz gniazda sterowania ukrotnionego, dzięki czemu możliwe jest prowadzenie dwóch sprzęgniętych lokomotyw tego samego typu sterując obiema lokomotywami z pierwszej kabiny. Jednak lokomotywy serii 303E mogą być łączone tylko z innymi maszynami serii 303E w wyniku pewnych zmian, natomiast 4E można łączyć tylko z elektrowozami serii 4E. Wyjątkiem są EU07 od numeru 241 do 244 które można łączyć tylko z EP08[potrzebne źródło]. EU07 mają rozruch oporowy r11; regulacja napięcia na wirnikach silników następuje przez szeregowe articles: eu07-535.jpgwłączanie lub wyłączanie rezystorów z obwodu oraz szeregowe lub równoległe łączenie grup silników trakcyjnych (po 2 silniki połączone szeregowo w grupie). Równolegle do części oporów rozruchowych włączane są silniki wentylatorów chłodzących zespół rezystorów, co zapewnia uzależnienie ich obrotów od prądu rozruchu i daje charakterystyczny dla tej serii hałas przy ruszaniu. Ze względu na straty energii oraz możliwość termicznego uszkodzenia zespołów rezystorów trwałymi pozycjami do jazdy są pozycje bezoporowe r11; najpierw szeregowa, następnie równoległa, z możliwością bocznikowania uzwojeń stojana (rozkład prądów za pomocą oporników i bocznika indukcyjnego włączanych w obwód stojana i co za tym idzie osłabienie pola wzbudzania stojana) w celu zwiększenia prędkości obrotowej silników trakcyjnych kosztem momentu obrotowego.
Komentarze
#191 | vcvcxvc dnia sierpień 27 2023 14:53:35
#192 | dsdf dnia wrzesień 09 2023 07:09:44
Thank you for giving us the knowledge of what you have described. do not forget to visit our websit
슬롯사이트 순위
#193 | gfgg dnia wrzesień 09 2023 08:17:37
true happiness can be difficult to achieve, you can be rich but still not be truly happy
바카라사이트
#194 | gdhh dnia wrzesień 09 2023 09:27:38
Sweet internet site , super pattern , real clean and employ genial .
온라인 카지노
#195 | ghjfhj dnia wrzesień 09 2023 10:49:01
The appearance positively wonderful. All of these miniature info are fashioned utilizing massive amount historical past experience. I want it all significantly 
온라인카지노 후기
#196 | ghgh dnia wrzesień 09 2023 12:13:24
You really ma It appears to be excessively confounded and amazingly wide for me. I'm searching forward for your next post, I'll attempt to get its hang!
해외스포츠중계
#197 | fgdfgh dnia wrzesień 09 2023 13:08:58
I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea
NBA중계
#198 | dgfgfg dnia wrzesień 09 2023 14:03:36
#199 | ghgj dnia wrzesień 10 2023 06:37:30
The appearance positively wonderful. All of these miniature info are fashioned utilizing massive amount historical past experience. I want it all significantly 
슬롯커뮤니티
#200 | dfg dnia wrzesień 10 2023 07:20:47
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający


Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [0 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Przetłumacz stronę


44,186,798 unikalne wizyty
Electro-Info Niebieska
E-I Electro-Info
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2025 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.